نتایج نهایی آزمون دوره های دکتری سال ۹۶ همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اعلام شد. 

نتایج نهایی آزمون دوره های دکتری سال ۹۶ دانشگاه‌ها اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج نهایی آزمون دوره های دکتری سال ۹۶ همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اعلام شد. 

امیررضا شاهانی سرپرست سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر طبق مصوبه مجلس برای اولین بار امسال اعلام نتایج نهایی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد به سازمان سنجش آموزش کشور سپرده شده است و نتایج از طریق این سازمان اعلام می‌شود.

 وی عنوان کرد: نتایج مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد پردازش و در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و تا 10 شهریور کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

 حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش نیز در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده اسامی قبول شدگان آزمون دکتری نیمه متمرکز همه موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کارنامه نتیجه نهایی آزمون داوطلبان شرکت در گزینش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از بعدازظهر فردا بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و نتایج داوطلبان دانشگاه آزاد نیز بر روی سایت مرکز سنجش این دانشگاه قرار می گیرد.

پذیرفته‌شدگان در یکی از روز‌های سه‌شنبه هفتم شهریور و چهارشنبه هشتم شهریور ماه برای ثبت‌نام به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

اعلام نتایج نهایی آزمون دوره های دکتری سال ۹۶ دانشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
لطفا نتایج ارشد رو پیگیری کنید دیگه خسته شدیم از بس منتظر اعلام نتایج موندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
این فاصله زیاد بین انتخاب رشته و کنکور ارشد خیلی بی معنیه و داوطلب ها رو مضطرب می کنه و برنامه ریزی هایی که انجام میدن تحت تاثیر قرار میده یعنی شما 5 ماه لنگ این هستی که کجا قبول میشی که بری براش برنامه بچینی اما اگه همون اول مشخص بشه نهایتا یک ماهه اگه کسی مثلا شهر دیگه ای قبول بشه میتونه 4-5 ماه رو که تا شروع کلاس ها مونده بره یه کاری انجام بده و پولی پس انداز کنه
-
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
خوش بحال اونایی که قبول شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
پنج,شیش ماهه که ارشد دادیم خبری نیست , بابا آخه چرا اینقده آدم رو منتظر و نگران میذارین کم نگرانی و مشکل داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
چرا فاصله ی بین زمان انتخاب رشته تا اعلام نتایج نهایی اینقدر زیاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
کی نتایج ارشد اعلام میشه یه زمان دقیق بگن
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۲۳:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
من به دوستانی که قبول شدن تبریک میگم ولی فکر نکنید چیز خاصی در انتظارتونه و اتفاق خاصی قراره بیفته، من سه سال پیش قبول شدم و تا الان حقیقتا له شدم. داغون داغون ... اصلا اون جوری که فکر میکردم نبود. به هر حال موفق و سربلند باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
پس نتایج ارشد دقیق کی اعلام میکنن دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۲۱:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام لطفا نتایج کارشناسی ارشد آزاد رو پیگیری کنید . چون قرار بود اول شهریور اعلام بشه اما هنوز خبری نشده. مرسی